Tuesday 5 July 2011

tentang sahabat yg saye sayang

MYRA PONEY
ini kawan saye dr sekolah rendah lagy ahhah..
tp time skola rendah org cll die siti amira or myra pendek ahhah
die mmg kurus kepeng dan comel +gyle n suke kutok org mybe la hahaha
now die skola kat smkdl tau kan sape xtau skola datuk lokman sume org tau ...
perhh skolah hot kut la hahah...

INTAN ATIQAH
hahahah ni membe yg gyler ni perangai die lebih kurang myra poney but die nie sesangat sengal org nyer la kan hahah keras kepale la minah nie...bak kate die,die x suke couple la konon
padahal huh pantang nmpak laki hensem budak nie hahah...
ni la membe aku si kurus yg da tembam

AIEN ADILLA
ni makcik yang selalu bernasib malang hahahah...
pekare yg wat die malang selalu jatuh fixie hahah kesian gyler ini budak comel.
die lagy la sengal die nie teruk dr intan die nie lagy pantang nmpak laki terus serbu hahahhaha..
tp baik die comel kalu die muke longkang sape la nk layan kan.

BIELO JAMAL
ini makcik tue senior aku kat skola yg gyler jugak sape yg aku kenal t gyler xde yg normal
hahahah...yg nie kalu jumpe aku t tutp dade die ahhah xtau ape masalah die hahaha
ini la si gyler periang..






1 comment:

  1. jamban kau myraaaaaaaaaaaaaa !
    kau tgu kau esok !
    mati kau aku rogol !

    ReplyDelete