Sunday 14 August 2011

hear my story 4 yesterday



Cerite ini bermula time aku ngn kawan-kawan aku hang ari sabtu tarikh xleh tau t pecah rasie hahahah…aku ngn dorang kua buke lua(bulan pause) aku tak tahu yang kawan aku ni(kwn pompan) bawak kwn die laki hurmm…ini la pemulaan kami berkenalan huh cerite START! Aku ckp kat kwan aku wey jum gerak t ujan,membe aku ckp jum tp nk g ane? Aku ckp g ane2 la jnji jln huhuh…budak laki ni lak hye awak awak I myrul(mmperknal kn diri kat aku) J aku hahha hye I myra :D name kami seakan serupa perangai die gyler mcm aku style pown lebih kurang hahah dr situ aku da dpt bace fikiran die haha die nie jenis suke cerite hal die coz bg aku die suke cerite kat membe pasal hal die coz die xnk org sala anggap n die nk org amek berat pasal die,die xnk terpinggir wlaupown die terase seperti org asing pown die tetap akan cerite hal die kat org tu n suke cerite kisah silam..tp time jalan ngn aku n membe aku die asyik jalan ngn aku je coz style kitorg same time jumpe membe aku satu agy intan n ziera si intan ingat si die tu bf aku coz style kitorg same hahha aku mmg suke die tp die hanye sesuai jd kwn jew coz die best suke wat kwn2 aku n aku gelak suare die serak basah die layan gigs mental n hardcore mcm aku jugak la tp aku lyn hardcore dr mental coz mental susah masuk sgt la kan si die nie bnyak ckp smpai org pown penat layan die tp time die bawak membe die aku asyik tgk si baju putih je coz aku da suke kat yg bj putih tu aku xtau asal tp aku kene dpt kan die jugak ape kire or what aku nk die aku da bosan single aku nk die smpai bile2 kalu x si capital A tu aku nk…urmm die minx num aku tp aku wat bodo so tgk sape yg mnyesal aku jugak smpai kat uma aku rase bodoh coz x bg num kat die hahha aku teringgat time aku nk tgk pic family die kat hp die kitorg trik2 tgn coz die nk rmpas hp tu kat aku hahahha akhir nya kwn2 aku yg ckp UNTUNG LA COUPLE! Hahhah aku teros kasi hp tu sebab malu time tu START!!


(jarang mengatal mcm nie hahah)
(cite lame)

No comments:

Post a Comment