Wednesday 14 December 2011

like madhop staff


-heheh hye semue aku kembali untuk cerite kan kisah aku yang sangat buat aku gembire hahahhah...sekarang ni aku lebih suke jalan sorang2 atau jalan ngn family aku,aku skarang da stop couple n aku gantung hari untuk mencari cinte aku ehhehe...tapi dlm diam2 aku stop cr bf aku ade suke budak laki yang keje kat kedai madhop heheh kali petame nmpk die aku da ckap dlm hati huh...mintak2 die tak de gf tapi kalu ad pown xpe la bia aku simpan je la cinte aku ni dlm hati lagi pown aku stop couple kan heheh..tp nak je aku suro kwn aku yng keje ngn die tu tolong aku cakap kat die yang aku suke die heheh tp malu la coz aku bukan rapat sgt ngn membe aku tu hehehhe..tp err...die smart la wey time aku beli baju kat kedai die aku tak perasan ad membe aku so aku pown slamber la masuk kedai tu aku main amek je sume baju yang aku nk thn time nk baya aku tgk die ckp ngn membe aku tanye harge aku pown ape lagi ckp dlm hati huh asal la si ezul ad kat sini aduh malu nyer style aku nga down ni hais..pas aku baya lak aku teros g toilet tuka baju thn aku saje dtg balik kedai tu pure2 hilang rantai padahal aku nk tgk die heheheh so style die hahahha nakal gyler aku..pastu time hari selase aku hang ngn abg aku,aku saje lalu depan kedai die dlm otak aku piki huh aku nk wat ape eh untuk dpt tgk muke die heheh skali idea aku kelua tego ezul minx num acoi thn dpt la tgk muke die hhehehe..akhirnya ngn muke tebal aku,aku tego ezul aku minx num acoi thn denggan bangge aku dapat tgk muke die ahahhahahah/...

*if nk tau ni kali petame aku gyle mcm ni hahahhaha dude lu style aku suke kau la
suke care kau cakap walaupown care kau ckp agak bongkak dan poyos heheh aku suke jugak
aku x kisa kau ad awek tp kalu ad awek ko ckp kat awek kau suro die jage kau baik punye hahah... k chow

*ezul azwan dpt txt aku an so rasie kan tau jgn bg tau sesape

No comments:

Post a Comment